
ماخلاص بقا يابت هو ايه المحڼ ده بطلي ياختي بلا دلع يلا ياحبيبي لحسن عمرو صاحبك مستنيك برة بالعربية
عماد
حاضر ياما انا همشي اهو وخلو بالكم من نفسكم يلا سلام عليكم
ومشي عماد وفضلت زعلانة عليه
فترة وعدي على الحمل اريع شهور وحماتي قالت لي
الحما
المره دي بق: اكيد الدكتورة هاتقول لك على نوع الجنين ولد ولا بنت وانا عايزه اعرف بقي
في اسرع وقت
هيام
الله اعلم ياحماتي هو ولد ولا بنت وبعدين عماد قالي كل اللي يجيبه ربنا كويس ولا ايه
الحما
هو جوزك ده عارف حاجة انتي خليتيه اصلا ليه رأي ولا كلمه وانا قولتك يا حبيبتي الحوار خلص
ولازم تعرفي انتي حامل في اي
هيام
اقصدك اي يا حماتي بكلامك ده يعني هو انا اللي حكماه ده راجل وسيد الرجاله كلها
الحما
ڠصب عنك يابت راجل ابن راجل طبعا اسمعي ياختي انتي لازم تخلي الدكتورة دي تشوف نوع الجنين ايه وتبلغيني انا قولت اهو ولو عايزاني اجي معاكي هاجي ولقيت شرين خارجه وبتقول
شرين
لا لا ياحماتي خليكي انتي وانا هاروح معاها ونكشف ونشوف اذا ولد ولا بنت
الحما
خلاص يبقا تروحي معاها ياشرين انا هاقوم انام لحسن عضمي وجعني
ودخلت حماتي وشرين قالت
متقلقيش ياهيام انا
-
يحكى أنه في قديم الزمان كان هناك رجل سئنوفمبر 20, 2025
-
ماهى المعجزة فى سر رقم ١٨ و٨١ الموجودين في كف اليدنوفمبر 20, 2025
-
مسكوها بتاخد لبن لكن ماحدش عرف إن حياتها هتتغيرنوفمبر 20, 2025
-
قصه حقيقيه علي لسان احد الاباءنوفمبر 20, 2025
هاجي معاكي ونشوف الدكتور قالت ايه واذا كان علي كده انا معاكي مټخافيش يعني لو قالت بت هنقول ولد
هيام
طيب افردي طلعت بنت واحنا قولنا انها ولد ايه العمل بقا ساعت الولاد واكتشفت انها بنت
شرين
هو انتي بترتبي للبلاء قبل وقوعة ياهيام ياشيخة بقا حرام عليكي احنا نروح للدكتوره بكرة وتشوفها هاتقول لنا ايه
ودخلت شىىقتي وفضلت افكر طيب اعمل ايه في الموضوع ده وفضلت طول الليل صاحية لحد لما جه الميعاد بتاع الدكتوره ورحنا انا وشرين
والدكتورة كشفت عليا بالسونار وقالت لي
انتي حامل في تؤام يامدام هيام
هيام بفرحة
ايه بجد يادكتورة يعني انا حامل في ولدين تؤام
الدكتوره
لا هما بنتين مش ولدين ياهيام
طبعا اټصذمت انا وشرين اللي قالت للدكتورة بسرعه
انتي متأكده يادكتورة يعني هما فعلا بنتين مش ولدين
الدكتورة
لا حضرتك هما بنتين الف مبروك وبعدين انتو لازم تفرحو بالبنات
عشان البنات احن منهم مفيش ربنا يكملك على وتقومي بالسلامة يارب
وخرجنا من عند الدكتوره وشرين قالت لي
هنعمل ايه ياهيام هتقولي لحماتك ايه وبعدين انتي لازم تعرفيها دول بنتين تؤام اناي لو ولد وبنت تؤام
هيام
طيب هعمل ايه انا مړعوپة ارجع البيت دلوقتي انتي عارفه لسانها مش هنخلص منها ولا من كلامها
شرين
خلاص احنا نقول ان لسه الدكتوره مش عارفه تحدد هما ايه بالظبط
هيام
وتفكتري حماتك هتصدق الكلام ده
شرين
بقولك اي احنا هنعمل كده واللي يحصل يحصل
يلا بينا
ورجعنا البيت وحماتي قالت لنا
ايه يابت انتي وهي عملتو ايه طمنوني ها ولد مش كده برضو ياهيام
هيام بارتباك
هاااه ااه انا اااا طالعه انام شوية عن اذنك ياحماتي
وسبتهم وطلعت وحماتي قالت لشرين
الحماة
هي ايه العبارة يابت مالها البت دي مش على بعضها ليه كده
شرين
انا هاقولك ياحماتي بس
متقوليش اني قولتك هيام حامل في تؤام بنات حماتي وقالت انها هتخبي عليكي الموضوع ده
حماتي اټصذمت ومش عارفه ترد عليها وكملت شرين وقالت لها
الا بالحق ياحماتي هي لو جابت البنات انتي هتعملي ايه
الحما
ايوه هو ده الكلام يبقا ننتظر لحد لما تولد بنت اسماعيل الحلاق دي
وبعدها طلعت شرين شىىقتها واتصلت باختها وقالت لها
شرين
اسمعي يا دينا انا عايزاكي تقولي لحماتك وجوزك انك حامل في الشهر الرابع وانتي مكنتيش تعرفي وسيبي الباقي عليا انا
دينا
انا مش فاهمة حاجة بس طالما انتي طلبتي كده خلاص هاقول لهم طيب ماشي
وبعدها طلبت منها شرين انها تتداري في اي مكان بعيد عن حماتها وجوزها وفعلا قالت لهم انها تقعد في بيت ابوها اللي مفيهوش حد
وعدت الشهور وجه يوم و اانا ولدت وحماتي وشرين كانو معايا ونفذو اللي هما قالو عليه
وشرين قالت لحظاني
شرين قالت لحماتي
انا
هاروح واد.فنهم انا بنفسي خليكي انتي ياحماتي
واخدت






